而家變左咁既~?????????????TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。0 p8 ^; g2 q: U4 Y
2 e# I2 Q; C1 e" y w9 h# _如下:
7 K. N" G4 `# s; I: V- D/ |6 ~. h公仔箱論壇
- [% j5 n# h+ E( d0 \8 u; yDiscuz! info: MySQL Query Error5.39.217.77( B1 r' X% G- e2 Y. r0 V4 k0 ^
/ `5 L0 |) I! ?5 A3 Ltvb now,tvbnow,bttvbUser: sugar糖糖9 R+ M$ I( n! P! v" m
Time: 2006-6-28 9:24amtvb now,tvbnow,bttvb$ v' |8 y8 G6 J2 T4 e
Script: /forumdisplay.php, R3 G7 w. ]6 r7 g
公仔箱論壇4 D$ z0 }2 M' Q% x
SQL: SELECT t.tid, t.subject, t.author, t.lastpost, t.lastposter, t.views, t.replies, m.email7 Q/ }% S2 ]4 S4 R Z4 J
FROM cdb_subscriptions s, cdb_members m, cdb_threads t- \9 l2 ]- K) \' e+ ~# h
WHERE s.lastpost>s.lastnotify AND m.uid=s.uid AND t.tid=s.tid公仔箱論壇1 Z" K# c1 D; I" W5 K
Error: Can't open file: 'cdb_threads.MYI' (errno: 145)TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。. q* n- r) l2 F6 f" |/ }
Errno.: 1016
; O. y! @3 J% g" jtvb now,tvbnow,bttvb
; I4 z2 u2 t: X' W4 Rtvb now,tvbnow,bttvbSimilar error report has beed dispatched to administrator before.5.39.217.77- n# H3 F% |4 h0 J5 q
公仔箱論壇- m. [4 U. Q+ X& _) W
大家都係咁定係只有我係咁呀=.=:L |